Friday, September 21, 2007

Kudos to Dan Rather!!

He's suing CBS for $70,000,000 for making him a scapegoat to be destroyed by the White House!!!

And this lawsuit is not from an old man on the outs -- "rather" it comes on the heels of Rather's August 14th report on the well-witnessed deliberate setup for the ballots made by Sequoia to fail, for the first and only time, in Palm Beach Florida in November 2000! In the same report he found that 30% of the ESS touch screen voting machines, manufactured in the Phillipines, are known to be likely to fail to capture votes correctly.

Dan Rather is back to doing investigative reporting - and now he will reveal the truth behind CBS, George Bush and Bush's shameful delinquent history with the National Guard -- a story which should have kept him out of the White House.

As Molly Ivins wrote in the beginning of "Bushwhacked", the second book she co-wrote with Lou Dubose about George Bush: "We were tempted to begin this book by observing, ‘If y’all had’ve read the first book, we wouldn’t had to write this one.’”

Well, Molly, your fellow Texan, Dan, is back and he is banging those pots and pans loudly.